Πώς να εκπαιδεύσετε το προσωπικό σας στο κρασί – Τι λένε οι ειδικοί!

Πώς να εκπαιδεύσετε το προσωπικό σας στο κρασί - Τι λένε οι ειδικοί!

Η ανάπτυξη ενός προγράμματος εκπαίδευσης για το κρασί δεν είναι μια εύκολη υπόθεση – απλώς ρωτήστε οποιονδήποτε διευθυντή εστιατορίου, ή sommelier. Απαιτεί πολλά χρόνια εκπαίδευσης σχετικά με το ποια κρασιά ζευγαρώνουν με ποια πιάτα ή με ποιες κοινωνικές περιστάσεις.

Ένα είναι σίγουρο: η εκπαίδευση του προσωπικού σας στο κρασί αποτελεί ουσιαστικό μέρος ενός ολοκληρωμένου προγράμματος για το κρασί. Η ομάδα σας είναι το πρόσωπο του εστιατορίου σας και είναι εκείνη που έρχεται σε άμεση επαφή με τους πελάτες σας.

Οι βασικές πληροφορίες στην εκπαίδευση του προσωπικού σας στο κρασί

#1: Προφορά (Pronunciation)

Βεβαιωθείτε ότι το προσωπικό σας γνωρίζει πώς προφέρονται όλα τα μπουκάλια στη λίστα με τα κρασιά σας. Αυτό μοιάζει απλό, αλλά μπορεί να είναι δύσκολο να προφέρουν κάποιες από τις ευρωπαϊκές ποικιλίες και αμπελώνες. Βεβαιωθείτε, λοιπόν, ότι γνωρίζουν την κατάλληλη προφορά.

#2: Νότες Γεύσης

Σίγουρα θα είναι μια πρόκληση για το προσωπικό σας στο service να μάθει τα μυστικά της γευσιγνωσίας για όλα τα κρασιά που υπάρχουν στον κατάλογό σας. Ωστόσο, είναι απαραίτητο να γνωρίζουν τι γεύσεις, τους συνδυασμούς καθώς και τις εναλλακτικές λύσεις για κάθε κρασί.

#3: Ζευγαρώματα

Το προσωπικό σας είναι σημαντικό να γνωρίζει τους συνδυασμούς οίνων και κυρίως πιάτων, καθώς οι πελάτες πολύ συχνά θα ζητήσουν τη γνώμη ή τη συμβουλή τους.

#4: Προσωπικά αγαπημένα

Βάλτε το προσωπικό σας να δοκιμάσει τα κρασιά που προτείνει, ώστε να γνωρίζουν τη γεύση τους. Αυτό θα τους βοηθήσει να δημιουργήσουν τη δική τους λίστα με επιλογές, τις οποίες στη συνέχεια θα μπορούν να προτείνουν με επιτυχία στους πελάτες.

#5: Τι να πουλήσουν

Υπάρχουν πάντα κάποια κρασιά που χρειάζονται ώθηση για να πουληθούν, οπότε ενημερώστε το προσωπικό σας σχετικά.

#6: Γενικές Γνώσεις

Το προσωπικό σας δεν αρκεί μόνο να γνωρίζει τους κανόνες γευσιγνωσίας, αλλά και να έχει κάποιες βασικές γνώσεις για ό,τι αφορά στο κρασί, ώστε να είναι πάντοτε σε ετοιμότητα να απαντήσει σε ερωτήσεις των πελατών σας.

Πηγή: invine.com