Τι γίνεται όταν η Τέχνη συναντά το Κρασί;

Τι γίνεται όταν η Τέχνη συναντά το Κρασί;

Το κρασί, η τέχνη και οι επενδύσεις συχνά συναντιούνται.

Η παραγωγή ενός καλού κρασιού είναι μια μορφή τέχνης, όπως βέβαια είναι και η ικανότητα να κάνει κανείς καλές επενδύσεις.

Επιπλέον, μπορείτε να επενδύσετε στην Τέχνη και το Κρασί. Όμως, υπάρχουν κι εκείνες οι σπάνιες φορές που τόσο το κρασί όσο και η τέχνη δημιουργούν εξαιρετικές ευκαιρίες.

Τι γίνεται όταν η Τέχνη συναντά το Κρασί;

Σύμφωνα με το London International Vitners Exchange, τα τελευταία 7 χρόνια, το S&P 500 έχει ανέβει σε αξία κατά 57%, ενώ ένα μπουκάλι 2004 Domaine de la Romanee-Conti από τον αμπελώνα Grands-Echezeaux στη Βουργουνδία της Γαλλίας έχει αυξηθεί κατά 143%.

Επίσης, ένα μπουκάλι του Opus One 2007 από την κοιλάδα Napa έχει αυξηθεί σε αξία κατά 113% και ένα μπουκάλι Masseto 2002 κατά 51% την ίδια περίοδο.

Στον κόσμο του κρασιού, η ποικιλία και το έτος παραγωγής αποτελούν κλειδιά στην αξία του μπουκαλιού. Έτσι, η σχετική εκπαίδευση είναι απαραίτητη προτού αγοράσετε και διατηρήσετε κάποιο μπουκάλι κρασί.

Η επένδυση στην τέχνη έχει κι αυτή ανοδική τάση, ειδικά αν κανείς επιλέξει τον σωστό καλλιτέχνη και το σωστό μέσο. Φανταστείτε λοιπόν τι θα μπορούσε να συμβεί αν συγχωνευόταν το κρασί και η τέχνη.

Η Ornellaia, ένα από τα σούπερ κρασιά της Τοσκάνης της Ιταλίας, δημιούργησε τη βάση γι’αυτήν την ένωση.

Το 2008, ο Διευθύνων Σύμβουλος Giovanni Geddes da Filicaja ξεκίνησε το έργο Vendemmia d’Artista, το οποίο επιτρέπει στις ετικέτες του κρασιού να αποτελέσουν πλατφόρμα για τη σύγχρονη τέχνη.

Κάθε χρόνο μετά τη συγκομιδή, ο Ornellaia Winemaker Axel Heinz καλείται να βρει μια λέξη που να περιγράφει το τρύγο. Το οινοποιείο, στη συνέχεια, προσλαμβάνει έναν καλλιτέχνη για να σχεδιάσει μια ετικέτα που να προβάλλει αυτή την λέξη.

Το Chateau Mouton Rothschild, ένα από τα πιο γνωστά οινοποιεία στον κόσμο, το κάνει αυτό από το 1945. Και οι ετήσιες ετικέτες του έχει καλλιτεχνηθεί από μεγάλους καλλιτέχνες όπως ο Marc Chagall, ο Keith Harring και ο Andy Warhol.

Η Ornellaia κάνει ένα βήμα παραπέρα, όμως, με την προσθήκη μιας φιλανθρωπικής συνιστώσας. Οι φιάλες που έχουν σχεδιαστεί από καλλιτέχνες δημοπρατούνται και τα έσοδα επιστρέφονται ως δωρεά στον κόσμο της τέχνης.

Αυτά τα κρασιά είναι μια καλή επένδυση.

Από τότε που ξεκίνησε η “Vendemmia d’Artista”, συγκεντρώθηκαν πάνω από 1,7 εκατομμύρια δολάρια για τον κόσμο της τέχνης παγκοσμίως, όπως για το Μουσείο Whitney στη Νέα Υόρκη, το Royal Opera House στο Λονδίνο και το H2 Foundation στο Χονγκ Κονγκ και τη Σαγκάη.

Πηγή: entrepreneur.com